Meest gestelde vragen

Wat u wellicht ook wilt weten!

Eigen keuze pakket

» Tot wanneer kan ik mijn pakket samenstellen?

Bij uw inloggegevens wordt tevens vermeld voor wanneer u uw bestelling definitief moet plaatsen. Kunt u deze gegevens niet meer terugvinden, u kunt ons altijd bellen (0573-400393) of mailen naar info@xmasgiftsonline.nl. Dan checken wij dit voor u.

» Wordt mijn winkelmand (kerstdoos) bewaard?

Ja, het is niet nodig om uw pakket direct te verzenden. Uw reeds samengestelde (gedeelte) van het pakket blijft bewaard. U kunt uitloggen en op een ander moment weer verder gaan met shoppen.

» Kan ik in meerdere keren een bestelling plaatsen?

Nee, dat is niet mogelijk. U dient uw bestelling in een keer te plaatsen. Indien u uw pakket heeft verzonden, kan deze niet meer gewijzigd worden. Het is dus belangrijk dat u alle punten gebruikt en daarna verzendt. De bestellingen worden namelijk automatisch ingelezen en direct in de orderproces opgenomen. Heeft u per abuis uw bestelling verzonden en wilt u toch nog iets wijzigen, neem dat zo spoedig mogelijk contact met ons op. Telefoon: 0573-400393 of per mail info@xmasgiftsonline.nl. Dan zoeken we naar een oplossing.

» Artikel is tijdelijk uitverkocht?

Wanneer u de melding krijgt dat een artikel is uitverkocht, betekent dit dat deze tijdelijk is uitverkocht. U kunt contact met ons opnemen, dan checken wij of dit artikel nog nabesteld kan worden.

» Kan ik ontvanger punten bijbestellen?

Wanneer uw werkgever daarvoor toestemming heeft gegeven is het mogelijk om punten bij te kopen. Deze optie is dan voor u beschikbaar in de winkelwagen. Het minimum aantal punten om bij te kopen is 10 punten a € 3,03 inclusief BTW.

» Kan ik aan een goed doel meerdere punten toekennen?

Ja dat kan. Wanneer u deze aan uw pakket (winkelwagen) heeft toegevoegd, kunt u deze bij Inhoud bekijken aanpassen met het aantal punten zoals u dit wilt.


« Terug